zondag 13 februari 2011

Leoniae's.

Hey ik ben leoniae,
ik heb zoveel hobby's dat ik voor elke een blog heb gemaakt!

Deze blog gaat over mijn creativiteit met fimoklei, dat is klei waarvan allerlei figuurtjes/nepsnoepjes kan maken, daarna doe je het in de oven en word het hard.

Mijn blogs staan onder leoniae en ik heb er nu 3.
Leoniae. (Over alles wat mij bezig houd, bv. over school en ik schrijf een boek enz.)
My self made fashion style.  (Mijn zelfgemaakte kleding, accessoires enz. Met tips hoe jij dat ook zelf kan maken)
Leoniae's fimo creations. (Deze blog, over al mijn fimoklei creaties!)

Veder ben ik nog bezig aan een blog waar ik al mijn updates van mijn blog's op kan zetten, maar dat gaat nog even duren (ook ben ik erover na aan het denken om een aparte blog voor mijn tekeningen en schilderijen te maken...).

Heel veel plezier op mijn blogs!

Xoxo, leoniae
p.s: ik heb dyslexie, dus zie je een fout, laat het me weten ;).

0 reacties:

Een reactie posten